محل لوگو

تحقیق آماده چگونگی ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مدیریت با کارکنان


تحقیق آماده چگونگی ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مدیریت با کارکنان

نـوع فایـل: Word

تعداد صفحات : 33

 

فهرست مطالب:

 

فصل 1-ارتباط در سازمان

مفهوم ارتباط

عوامل ایجاد ارتباط در سازمانها

انواع ارتباط در یک سازمان

انواع ارتباطات در یک سازمان (Communication)

اهمیت ارتباط در سازمان

غایتهای حاصل از ارتباط

ایجاد تغییرات سازمانی

پیش بینی و جل گیری از تنش های سازمانی

تحکیم وضعیت کارکنان

ایجاد همبستگی بین اعضا و سازمان

ارتباطات سازمانی را چگونه برقرار کنیم؟

پیشنهادهای مربوط به بهبود ارتباطات در سازمان

فصل 2-انواع جلسات در سازمان

جلسه گروه موافق و مخالف

جلسه گروه همسو

میزگرد

سمینار

سمپوزیم

جلسة مجمع عمومی

کنفرانس

کنگره

فصل 3-نفوذ در دیگران

الگوهای نفوذ در دیگران

قدرت و اختیار

نفوذ از راه تهدید اجبار

نفوذ از راه مهارت و استادی

نفوذ از راه همکاری و همیاری (تشریک مساعی)

خلاصه

بهبود ارتباطات — نکاتی برای مدیران

 

مقدمه:

ارتباط در لغت به معنی مشارکت در یک نظر و ایجاد رابطه برای انتقال یک خبر به کار رفته است. از اواخر سالهای 1930 و پس از انتشار مقاله ای تحت عنوان (اطلاعات یک مسعله ی اندیشه است) به مرور اندیشمندان درصدد بررسی ارتباطات از طریق ریاضیات برآمدند. رفته رفته مفهوم ارتباطات به فرایند اطلاعات تبدیل شد. متعاقب این امر (سیبرنتیک) عنوان شد که آن عبارت است از مجموعه تئوریهای مربوط به قانونمند ساختن انتقال و دریافت یک خبر بین انسان و ماشین...


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 661

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما