محل لوگو

طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات


طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات

نـوع فایـل: Word

تعداد صفحات : 20

 

دانلود کارآفرینی تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات
موضوع : پروژه کارآفرینی
توضیح : مقصود از طرح هر پروژه صنعتی و یا خدماتی می باشد که پس از اجرا و در نهایت منجر به ارائه یک محصول و یا خدمت می شود. که در این پروژه به صورت کامل به طرح تولید ترانس مهتابی پرداخته میشود.
خلاصه طرح مورد نظر :
مقدمه:
صنایع الکتریکی به عنوان یکی از صنایع پیشروی دنیای صنعتی توانسته است موجب تحول عظیمی در اقتصاد بسیاری از کشورها منجمله کشورهای خاور دور گشته است. اشتغال زایی مناسب، سودآوری بالا و دوره کوتاه بازگشت سرمایه، این صنعت را به یکی از جذابترین حوزه های سرمایه گذاری تبدیل نموده است.
لامپ های فلورسنت به عنوان یک محصول الکتریکی در روشنایی بسیاری از اماکن بکار میرود. مزیت اصلی لامپ های فلورسنت ایجاد نور یکنواخت بدون خیره کنندگی بوده و به دلیل مصرف اندک برق ، در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده فراوان از انواع و اشکال مختلف این لامپ ها ( میله‌ای، حلقوی و … ) در روشنایی محیط کارگاهها و کارخانجات ، بیمارستانها و مراکز درمانی ، مدارس و دانشگاهها ، ادارات و تابلوهای فروشگاهها ، اهمیت تولید این محصول و لوازم جانبی آن شامل ترانس، استارت و … را عیان می‌سازد. مضافا اینکه ترکیب نور حاصل از لامپ های فلورسنت با نور زرد حاصل از لامپ های رشته ای ( تنگستن ) برای حفظ بهداشت و سلامتی چشم مورد تاکید پزشکان میباشد.
از دیگر سو نیاز این طرح برای بکارگیری نیروهای متخصص و فاقد تخصص فرصت مناسبی را برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی بالاخص در زمینه های مهندسی برق و آموزش افراد کم تخصص در حین کار ایجاد نماید، ضمن اینکه با توجه به ماهیت این فعالیت تولیدی می‌توان از نیروی کار بانوان در رده‌های تخصصی و کارگری نیز بنحو مقتضی استفاده نمود.
موضوع طرح : تولید ترانس مهتابی 40 وات و 20 وات
ظرفیت : 400 هزار عدد در سال
مجوز های لازم: اعلامیه تاسیس
سرمایه گذاری کـل: 1300 میلیون ریال
سهم آوردة متقاضی: 150 میلیون ریال
سهم تسهیلات: 1150 میلیون ریال
دورة بازگشـت سرمایه: 6/1 سال ( معادل 19 ماه )
سود ویژه : 685 میلیون ریال
میزان اشتغالزایی : بیست نفر


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 710

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما