محل لوگو

گزارش کارآموزی مخابرات - 2 گزارش


گزارش کارآموزی مخابرات - 2 گزارش

نـوع فایـل: Word

تعداد صفحات : 76

 

دو نمونه گزارش کار آموزی قابل ویرایش مخابرات

 

مقدمه گزارش اول:

 

مخابرات به عنوان ارسال و دریافت خبر از دیر زمان در این کشور کهنسال رایج بوده است یعنی از زمانهایی که بشر بوسیلة دود و آتش و سپس بوسیلة نور و آئینه و یا پیک و چاپارد و تپه ها و ایستگاههای بین راهی اخبار و اطلاعات مهم اجتماعی کشوری را به اقصی نقاط یک کشور و یا مابین کشورهای همجوار ارسال و دریافت می کرده اند.

اینک متجاوز از یک قرن از زمانی که مخابرات جدید برقی در ایران شروع به کار نمود می گذرد این امر باب معرفی تلگراف مورس از سال 1236 و سپس ارتباط تلفنی مابین تهران و شهر ری در سال 1266 آغاز گردید.

پیشرفت و دستاوردهای علمی بشر در زمینه مخابرات و الکتریستیه و الکترونیک و دیجیتال دگرگونی در صنعت مخابرات ایجاد نمود...

 
مقدمه گزارش دوم:

ارتباطات دارای آن چنان جایگاه و ارزش است که در اکثر ممالک جهان به عنوان پدیده های کارساز ومؤثر در توسعه همه جانبه جوامع بشری به کار گرفته شده است وهمواره با تغییر و تحولات گوناگون عدیده ای به اشکال مختلف در اختیاز عموم قرار گرفته ومی گیرد.

انسان امروزه در دوران به سر می برد که در اطراف او انفجاری از اطلاعات و رویدادها رخ می دهد واو به دوره کارهایی از تاریخ زندگی روابط با انسان های دیگر گام می نهد. دوره ای که ارتباطات در آن نفش مهمی را ایفا می کند وبه گفته دکتر محمد دادگستران: ( هنگامی که تجهیزات ارتباط و ابزارهای انباشت اطلاعات با یکدیگر همراه شوند جامعه رو به توسعه می گذاردو زمینه برای تحول اساسی فراهم می شود ازجمله رویدادهای عظیمی که دراین مورد صورت گرفته اندیشه مربوط به ایجاد ابرشاهراه اطلاعات است که زمان به صورت یک رویال دست نیافتن به نظر می رسید اما امروزه به عنوان یک واقعیت قابل تحقق جلوه گر شده است...


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 645

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما