محل لوگو

کتاب آموزش تنها راه عملی کسب درامد از اینترنت در ایران


کتاب آموزش تنها راه عملی کسب درامد از اینترنت در ایران

نـوع فایـل: PDF

تعداد صفحات : 31

 

به طور حتم هم اکنون که شما در حال مطالعه این متن هستید، چندین مقاله و کتاب را در مورد کسب و کار اینترنتی و تجارت آنلاین مطالعه کرده اید. و حتما از آنجا که به نتیجه ای نرسیده اید خسته شده اید
به احتمال زیاد شما مقالاتی درمورد کسب درآمد به شکل های مختلف مطالعه کرده اید به عنوان مثال: کسب درآمد به ازایکلیک، خواندن ایمیل، گوگل ادسنس، Cn3، کسب درآمد از طریق عکاسی و … . تمامی این روش ها دارای ایرادهایی هستند که باعث می شوند تا ما ایرانی ها نتوانیم به کسب درآمد بپردازیم.
اما شما با مطالعه ی این کتاب خواهید توانست به صورت کاملا عملی از اینترنت در ایران کسب درآمد کنید.
برای مثال در مورد کسب درآمد از طریق کلیک کردن؛ این کار میسر نخواهد بود مگر آنکه شما دارای یک وبسایت پر بازدید باشید. کسب درآمد از طریق خواندن ایمیل که بیشتر توسط سایت های خارجی ارائه میشود؛ در این صورت شما باید خود را درگیر مسائلی همچون ساخت اکانت برای واریز درآمدهای خود در خارج از کشور و هزاران هزار مشکل دیگر کنید.
در این میان یکی از بهترین روش ها گوگل ادسنس می باشد؛ در این روش شما باید وبسایتی پربازدید و به زبان انگلیسی داشته باشید و همچنین با مشکلاتی همچون تحریم ایران از سوی گوگل، فیلتر بودن، ساخت اکانت در خارج از کشور و داشتن آدرس مجازی در خارج از کشور دست و پنجه نرم کنید. که به نظر می رسد در این صورت دست و پنجه هایمان خرد خواهد شد!
این شانس را از دست ندهید!!!
و اما اکنون که این کتاب را به عنوان شانسی دیگر برای کسب درآمد از اینترنت پیش روی شماست، بدون هیچ بزرگنمایی به شما می گویم که شما از همین حالا می توانید به کسب درآمد حلال از اینترنت بپردازید.
پس اگر حاضرید که با سرمایه گذاری اولیه به کسب درآمد از اینترنت بپردازید؛ این کتاب را تا تهیه کنید.
دانلود کتاب تنها راه عملی کسب درامد از اینترنت درایران مخصوص افرادی که دوست دارند با تلاش درامد کسب کنند
...


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 982

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما