محل لوگو

کتاب آموزش کسب درآمد خارج از تصور از اینترنت


کتاب آموزش کسب درآمد خارج از تصور از اینترنت

نـوع فایـل: PDF

تعداد صفحات : 97

 

مهم ترین سوالی که همواره در ذهن جوانان و علاقمندان به تجارت اینترنتی بوجود می‏آید، در مورد محصول یا محصولات مناسب جهت فروش از طریق این شبکه جهانی ‏است هدف از این کتاب، گشودن مسیر فکری نو برای شماست.
ما مدعی یک شبه پولدار شدن شما نیستیم چون چنین چیزی محال است. هیچ درآمد پایداری بدون صرف زمان، تفکر و سرمایه گذاری معقول و مناسب، بدست نمی‏آید. پس شما در این کتاب به دنبال خواندن مطالب غیر واقعی و جملات تحریک کننده و فاقد پایه و اساس علمی نباشید.
ما با هم در این کتاب، در هر صفحه آن با موضوعات جذابی روبرو خواهیم شد که حتی اگر خود آنها مستقیما برای ما پول ساز نباشند، ولی دانستن و بکار گرفتن آنها در روش‏های بازاریابی، کمک بزرگی به ما خواهند کرد.

نحوه استفاده از کتاب این کتاب در دو فصل مختلف تدوین شده است که به شرح زیر است:

فصل اول: مفاهیم و موضوعات اولیه که خواننده را وارد مسیر فکری جدید کرده تا بداند که در این کتاب، چه نوع موضوعات و روش های علمی را دنبال خواهیم کرد. در فصل اول، به موضوعاتی اشاره خواهد شد که بسیاری از خوانندگان کتاب، یا قبلا با آنها آشنا نبوده اند و یا به اندازه کافی آنها را جدی نگرفته و با دقت کمی از کنار آنها عبور کرده‌اند.
فصل دوم: این فصل که شالوده اصلی کتاب است، مفهوم مهم و علمی بازاریابی هدفمند، بازاریابی خاص یا همان Niche Marketing را توضیح داده و به طور علمی و عملی و گام به گام، خواننده را وارد این موضوع کرده و روش استفاده از این نوع بازاریابی در جهت کسب درآمد از اینترنت را آموزش می‌دهد.

فصل دوم کتاب در شش قسمت به شرح زیر طراحی شده است:
۱- آموزش انتخاب موضوعات و روش های علمی
۲– آموزش و آشنایی با مفهوم مهم و علمی بازاریابی هدفمند
۳- آموزش افزایش میزان سودآوری تجارت آنلاین خود به طور خارق العاده‌
۴- رمز و رازهای تولید محصول برای فروش، با سرعت زیاد و هزینه بسیار اندک
۵- فعال سازی و شروع تجارت و بازاریابی در یک بازار خاص در هفت روز یا کمتر
۶- آموزش رموز یافتن یک بازار سود آور حتی اگر هیچ ایده تجاری خاصی نداشته باشید روش های دوبرابر و سپس چند برابرکردن فعالیت های بازاریابی خاص و افزایش فروش و سایر موارد بسیار مفید به همراه اموزش های تصویری
...


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1122

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما